Sunday 16 August 2015

VINTED! wszystko i nic

Hello Internet! This post will be olny for polish people, it is about nice website, Kind of online secondhand :) Click here if you want to check it :)

Witaj internecie! Dzisiaj pisze posta bliskiego mojemu sercu, jest to moje małe uzależnienie. A mianowicie vinted jest to polski internetowy lumpeks. Dostępny w wersji standardowej tj. wyszukiwarka, także jako aplikacja darmowa ( Android, IOS ). Znajdziesz tu wszytsko: biżuterie, buty, sukienki, torebki. W opcji wyszukiwania możesz zaznaczyć swój rozmiar, kolor lub ulubioną marke. Fajną opcją na vinted jest wimiana. Niektóre użytkowniczki zaznaczają, że są zainteresowane właśnie tą opcją  zamiany :)



TRANSAKCJA
1. Po znalezieniu czegoś fajnego klikamy na serducho pod zdjęciem wybranej rzeczy :) A następnie klikamy na "kup" :)


2. Po naciśnięciu w najzwyklejszy sposób piszemy prywatną wiadomość do sprzedającego, Czasami warto spytać o wymianę, koszt przesyłki oraz zdjęcie na osobie ( mówie tuttaj o sukienkach, spodniach itd. ) :) 


I co by tu jeszcze powiedzieć na temat vinted, Nie potrafię powiedzieć  krytycznegosłowa , ponieważ jest to świetna zkupowa alternatywa aby znależc coś wyjątkowego. Ja na vinted kupiłam już wiele rzeczy, pare razy trafiły mi się buble ale to tylko i wyłącznie przez to że nie poprosiłam o więcej zdjęc produktów :) Tutaj linkuje mój profil. Zajrzyj może coś się Tobie spodoba :)

PS. Jedną z perełek które udało mi się należć na vinted jest sukienka Dorothy Perkins za 16 zł, w stanie idealnym :) Oraz sukienka z topshopu  także za mniej niż 50 zł :) Lewa to ta z DP a prawa to topshop :)



Zapraszam was również na mojego instagrama - KLIK

Do zobaczenia, xoxo Angelika

No comments:

Post a Comment