Monday 19 September 2016

Makijaż, cera dojrzała #AngelikaPostawkaMakeup




Moja pierwsza poważna modelka, moja mama! Cera dojrzała, widoczne otwarte pory, zmarszczki mimiczne a przede wszystkim skłonność do przetłuszczania się i bardzo wrażliwe oczy!

Zawsze najważniejsze jest nawilżenie ale jeśli chodzi o pierwsze kroki makijażu. Zaczęłam od lekkiej bazy matującej strefe T. Kolejnym krokiem było nałożenie podkładu o takiej konsystencji aby nie zgromadził się w porach. Postawiłam na Super Stay pod oczy korektor z Ingrid jest to produkt o lekkiej konsystencji który nie zbiera się w zmarszczkach mimicznych. KONTUROWANIE NA MOKRO! Moja kochana paleta z Kobo. Wszystkie kremowe produkty rozprowadziłam gąbeczką! Jako pudru gruntującego użyłam Stay matte. Róż  Maybelline Colorshow Blush'em! oraz na szczyty kości policzkowych rozświetlacz My Secret



Oczy - to było wyzwanie, moja mama ma opadającą, tłustą powiekę dlatego też pierwszym krokiem było nałożenie odpowiediej bazy. W tym przypadku była to baza Cashmere która pod wpływem ciepła dłoni świetnie rozprowadza się na powiece. Nie jest to baza która koryguje kolor powieki ale świetnie utrwala oraz uwydatnia kolory cieni. Cienie których użyłam to świetnie napigmentowana patetka wibo Neutral Palette. Na całą powiekę nałożyłam ''naked look'', następnie na 3/4 powieki ruchomej '' magic touch'' a na 1/4 powieki ruchowej oraz nad załamanie jeden z lepiej napigmentowancy drogeryjnych czerni ''smoky black'', tym samym kolorem zrobiłam miękką kreskę na oku. Niestety czarna maskara nie wchodzi w grę przez to że mamie zaraz załzawiły by się oczy dlatego rzęsy pomalowałam przeźroczystym żelem z My Secret


Co do brwi, podkreśliłam je cieniem z paletki do brwi Catrice. Muszę przyznać, że brwi mojej mamy są bardzo trudne do wystylizowania a nie zależało mi na efekcie idealnie wymalowanych brwi. Na usta nałożyłam szminkę Wibo o wykończeniu z połyskiem. 


Wszystkie kosmetyki których użyłam do wykonania tego makijażu to produkty dostąpne w każdym Rossmanie, Naturze czy Hebe. 

Ps. Na łuk brwiowy nałożyłam ten sam rozświetlacz co na szczyt kości policzkowej.



Zapraszam was na mojego
instagram @dziewczynakewina
facebooka Angelika Postawka
youtube urodowy / muzyczny

No comments:

Post a Comment